۲۴ ساعت مهلت تست، شرایط تعویض یا برگشت محصولات خریداری شده از پوشاک آنلاین مهسا
با تشکر از اینکه فروشگاه ما را انتخاب نموده اید، بر ما منت گذاشتهاید و باور داشته باشید که مشتری مداری و پاسخگو بودن را وظیفه خود میدانیم.
ما برای عودت محصولات خریداری شده، شرایط پیچیده و سخت و آنچنانی نداریم، اما لطفا” جهت هرگونه درخواست یا اقدام در خصوص برگشت یا تعویض کالای خریداری شده، اول دستورالعمل آن را مطالعه فرمایید.
این دلایل ممکن است شامل طیف گستردهای باشند، نظیر مناسب نبودن سایز، ایراد در تولید، نامناسب بودن کیفیت، نامتناسب بودن قیمت و کیفیت و یا سایر موارد ممکن.
بطور کلی سیاست کاری پوشاک آنلاین مهسا بر این اساس استوار میباشد که به نظر مشتری احترام گذاشته و همیشه وی را صاحب حق در مورد عودت محصول خریداری شده بداند.
فرض کنید بسته حاوی موارد خریداری شده امروز به دست شما رسیده است، شما تا پایان وقت اداری فردا وقت دارید تا کالا را مرجوع نمایید. در این مورد دقت فرمایید که با کد رهگیری مرسوله پستی، دقیقا” معلوم است که بسته شما در چه تاریخی بدست شما رسیده است، کارشناسان ما در تایید مورد عودتی، اولین چیزی که لحاظ خواهند نمود رعایت این مورد میباشد.
کارشناس ما بعد از لحاظ نمودنِ رعایت شدنِ مهلت مقرر ۲۴ ساعته برای مرجوعی، تنها موردی که بررسی مینماید این است که کالا فقط برای لحظاتی به جهت تست پوشیده شده باشد، مطمئن باشید اگر غیر از این باشد مورد شما تایید نخواهد شد ولی اگر اینگونه باشد، قطعا” و قطعا” هیچ مشکلی نخواهید داشت.
بهتر است که انجام گیرد. شماره واتسآپ پشتیبانی فروشگاه 09104201300 میباشد و فقط از طریق آن اقدام شود.
بله حتما، اگر که فاکتور کاغذی همراه بسته برایتان ارسال کردهایم آن را حتما درون بسته ارسالی خود قرار دهید، اگر فاکتور ارسال نشده است با مراجعه به حساب کاربری خود شماره سفارش و تاریخ سفارش را یادداشت و ارسال نمایید، اگر تعداد کالا بیش از یک قلم میباشد در فاکتور دور کالای ارسالی خط بکشید یا در یادداشت خود توضیح لازم را ارائه فرمایید.
در هرصورت هزینه پستی عودت، بر عهده مشتری میباشد.
تنها موردی که فروشگاه هزینه پست را نیز متقبل می گردد در مواردی است که دلیل مرجوعی کیفیت نامناسب با توجه به قیمت یا ایراد تولید بوده باشد که البته این مورد بسیار نادر است، چون تست تناسب قیمت و کیفیت قبل از آغاز فروش یک محصول توسط ما صورت میپذیرد و اگر کالایی این شروط را نداشته باشد اصلا عرضه نمیشود، همچنین یک یکِ محصولات قبل از ارسال چک میشوند تا ایرادی در تولید نداشته باشند، ولی به هرحال خطا همزاد هر انسان و هر مجموعهای میباشد و ما نیز مشکلی با قبول آن نخواهیم داشت.
در صورت تایید مرجوعی، هزینه خالص بابت پرداختی شما در کیف پول شما در سایت شارژ میگردد و میتوانید در خرید بعدیتان از آن استفاده نمایید.
همانگونه که ما در هنگام خرید و در مراحل مختلف پردازش سفارش، روند پیشرفت کار را از طریق حساب کاربریتان یا سایر روشهای ارتباطی نظیر ایمیل یا پیامک به اطلاع مشتری میرسانیم، در مورد تعویض یا برگشت محصولات خریداری شده هم این مورد صورت میپذیرد.
سلام من دوره های آموزشی رو گذروندم اما اولین باره که می خوام کار فروش اینترنتی داشته باشم . شما همه چی رو دقیق گفتید اما بازم سوال هست که :
۱_ شماره تماس تلفنی وجود داره که در مواقع فوری و اضطرار بشه باهاش تماس گرفت ؟
۲ _ من تا مدل ها و قیمت ها رو نبینم که نمی تونم شما رو برای مشتری هام انتخاب کنم ممکنه قبل از پر کردن فرم همکاری این اطلاعات رو بدونم؟
۳_ بعد از اعلام همکاری چه مدت وقت دارم برای فروش ؟یا
با سلام و احترام
جواب سوال 1: پشتیبانی سایت از طریق واتس اپ با شماره 09104201300 هست؛ در حال حاضر مسول پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات آقای فریبرزی هستن که می تونید هر سوالی داشتید با ایشون مطرح کنید. در مواقع ضروری و اضطرار هم بله میشه باهاشون تماس گرفت اگر موقعیتش رو داشته باشن حتما جواب میدن.
جواب سوال 2: دیگه اگر قرار باشه هر کسی موارد مربوط به همکاری از جمله قیمت های همکاری رو ببینه که اونوقت هر مشتری عادی میاد و به قیمت همکاری ثبت سفارش میکنه!!!!
جواب سوال 3: این سوال واضح و شفاف نیست؛ منتها بعد از تکمیل فرم درخواست همکاری توسط شما و در صورتی که درخواست همکاریتون تایید بشه تا هر وقت که کاری و مدلی موجودیش تموم نشده باشه میتونید برای مشتریتون ثبت سفارش انجام بدید.
پیشنهاد میشه که این مطلب زیر رو هم مطالعه بفرمایید تا بیشتر با نحوه کار ما آشنا بشید.
معرفی همکاری بچهگانه مهسا
با احترام