معرفی همکاری بچه گانه مهسا

(همکاری در فروش پوشاک بچه گانه)

اسلاید اول
لوگو پوشاک انلاین مهسا در شبکه های اجتماعی

همکاری پوشاک بچه‌گانه

بیش از 5 سال تجربه همکاری در فروش داریم، پله پله و قدم به قدم بالا آمده و با تمام مراحل و ریزه‌کاری‌های کار و همچنین مشکلات، دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های شما همکاران عزیز آشنا هستیم.
اسلاید دوم

تمام کارها دست خودمان

برای اینکه از سلامت محصول ارسالی و نظم و دقت در ارسال سفارشات، مطمئن باشیم، هرگز کاری که دست خودمان نباشد عرضه نمی‌کنیم و این مورد یکی از اصول کاری اصلی ماست.
اسلاید سوم

چک شدن دقیق تمام کارها قبل از ارسال

همه کارها قبل از ارسال از نظر: لک، درز، زیر چرخ دررفتگی، پارگی و ... بصورت دقیق چک می‌گردند تا کار بصورت سالم بدست مشتری شما برسد.
اسلاید چهارم

ارسال تمام بسته‌ها بدون کوچکترین نام و نشان و اثری از ما

درج فقط یک شماره صندوق پستی در قسمت فرستنده بسته
البته اگر همکاران قصد اضافه نمودن مورد خاصی را نیز داشته باشند در هنگام ثبت سفارش قابل انجام بوده و پیش‌بینی گردیده است.
اسلاید پنجم

طراحی و نمایش متفاوت سایت برای همکاران تایید شده

فقط همکاران تایید شده قادر به مشاهده محتوای مربوط به همکاران هستند از جمله:
قیمت همکاری، صفحه تسویه حساب اختصاصی همکاران، پیشخوان کاربری اختصاصی همکاران، مشاهده کپشن کار، اشتراک خبرنامه و ...
اسلاید ششم

عبرت از اختلالات و قطعی اینترنت در گذشته

پس از اختلالات اینترنت در سالهای 1398 و 1401 و بعضا قطعی اینترنت بین‌الملل و ایجاد مشکلات گسترده در کسب و کار ما و همکاران، درس بزرگی گرفته و اقدام به بازطراحی سایت نمودیم .
حتی اگر اینترنت ملی هم شود، باز هم ما در دسترس شما هستیم.
اسلاید هفتم
بیایید در چند اسلاید بعدی نگاهی بیندازید به برخی موارد مربوط به همکاران که فقط همکاران تایید شده قادر به مشاهده آنها هستند.
previous arrow
next arrow
Shadow
نحوه مشاهده صفحه فروشگاه برای همکاران تایید شده پوشاک آنلاین مهسا
نحوه مشاهده صفحه محصول برای همکاران تایید شده پوشاک آنلاین مهسا
نحوه مشاهده فرم اشتراک خبرنامه پیامکی برای همکاران تایید شده پوشاک آنلاین مهسا
نحوه مشاهده فرم اشتراک خبرنامه پیامکی برای همکاران تایید شده پوشاک آنلاین مهسا
نحوه مشانحوه مشاهده صفحه تسویه حساب (آدرس گزاری) برای همکاران تایید شده پوشاک آنلاین مهسا
اسلاید اول
اسلاید دوم
اسلاید سوم
اسلاید چهارم
اسلاید پنجم
previous arrow
next arrow
Shadow
همکاری پوشاک بچه گانه

برخی از امکانات خاص همکاری پوشاک بچه گانه مهسا:

  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را با یک سفارش قبلی خود ادغام نمایید تا با هم ارسال گردند و هزینه ارسال کمتری پرداخت کنید.
  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را تا زمان دلخواه، عدم ارسال بزنید.
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده‌اید را تا زمان دلخواه، عدم ارسال بزنید.
  • سفارشی که می‌خواهید ثبت کنید را در سبد قرار دهید تا بعدا به آن اضافه کنید.
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده و عدم ارسال زده‌اید را هر وقت دوست داشتید ارسال بزنید.
  • سفارشی که قبلا ثبت کرده‌اید را هر وقت دوست داشتید کنسل کنید.
  • علاوه بر مشاهده پیگیری ساده‌ی سفارشات در حساب کاربری، تمام جزئیات و مراحل انجام شده برای سفارش در پشت پرده را ببینید.
  • سفارشات خود را با توجه به مرحله و وضعیت سفارشات، بصورت گروه‌بندی‌ شده ببینید.

توضیح کامل این امکانات را ایـــــنـــــجــــا بخوانید.

برای همکاری با شما چه پیش‌نیازهایی لازم است؟

بعد از معرفی همکاری بچه گانه مهسا، پیش نیازهای لازم برای همکاری با ما را در پایین ببینید.

 

موارد مورد نیاز برای شروع همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا کدامند؟

1- داشتن یک یا چند فروشگاه اینترنتی (آنلاین شاپ) در یکی از شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ، ایتا، روبیکا و ...) با حداقل 600 عضو در یک یا مجموع آنها.

2- تکمیل درخواست فرم همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا

چه مواردی را باید قبل از اقدام به تکمیل فرم درخواست همکاری لباس کودک آماده نمایم؟

1- شما باید یک آی‌دی یا یوزر نیم تلگرام داشته باشید.

2- شما باید یک شماره (اکانت) واتس‌اپ فعال داشته باشید.

3- بهتر است که یک ایمیل هم داشته باشید، درج ایمیل در فرم درخواست همکاری الزامی نیست، اما موارد مهمی که از طریق پیامک به شما اعلام می‌گردد از طریق ایمیل نیز اعلام می‌گردد، از آنجا که بعضا ممکن است پیامک‌های ارسالی به دست شما نرسند توصیه می‌گردد که ایمیل خود را نیز در فرم وارد نمایید.

4- لینک دعوت یا آیدی آنلاین‌شاپ‌های خود را نیز باید در فرم وارد نمایید تا با بررسی آنها همکار بودن شما احراز گردد.

 

همکاری پوشاک بچه گانه مهسا

سوالات متداول

در این قسمت بعضی از مهمترین سوالاتی که همکاران قبل از شروع به همکاری در فروش پوشاک بچه گانه با ما پرسیده‌اند درج شده است.

هزینه ارسال برای هر بسته چه مقدار می‌باشد؟

در این لحظه (1402/06/25) برای:

یک دست: 25.000 تومان، دو دست 30.000 تومان، سه دست و بیشتر: رایگان می‌باشد. (ممکن است در زمانی که شما این مطلب را مشاهده می‌کنید افزایش داشته باشد).

اگر در سفارش فقط یک دست از دسته‌بندی حراجی باشد، سفارش صرف‌نظر از تعداد اقلام، رایگان ارسال خواهد شد.

 

محاسبه قیمت همکاری چگونه است؟ (پورسانت همکاران چه مقدار است؟)

ما در پوشاک آنلاین مهسا چیزی بنام پورسانت یا کد تخفیف و موارد مشابه برای همکاران نداریم و در واقع همه اینها را که بسیار هم در بین رقبا معمول است را نوعی گرداندن لقمه دور سر و برای گیج کردن همکاران می ‌دانیم.

در پوشاک آنلاین مهسا، قیمت همکاری برای همکاران بصورت کاملا واضح و شفاف نمایش داده می‌شود.

 

موارد مربوط به همکاران از جمله قیمت همکاری را چگونه ببینم؟

نوع رفتار، نمایش و عملکرد سایت ما برای همکاران متفاوت است، بدین نحو که:

همکارانی که تایید شده و حساب کاربری آنها به همکاری تغییر می کند می‌توانند موارد مربوط به همکاران مانند قیمت همکاری، دکمه کپشن کار، دکمه اشتراک خبرنامه، صفحه تسویه حساب و آدرس‌گذاری اختصاصی همکاران، دکمه‌های خاص در صفحه سفارشات برای درخواست کنسل، گذاشتن سفارشات در سبد خرید و توقف موقت ارسال و بسیاری موارد دیگر را مشاهده نمایند.

هیچ کدام از موارد ذکر شده برای مشتریان عادی قابل مشاهده نیستند.

فرم درخواست همکاری را تکمیل و ارسال کردم، چگونه از نتیجه بررسی مطلع خواهم شد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم درخواست همکاری، حدود یک هفته زمان می‌برد تا درخواست شما بررسی گردد:

1- در صورت عدم تایید (رد درخواست همکاری) با پیامک و با ذکر دلیل رد به شما اعلام خواهد شد.

2- در صورت تایید از طریق پیامک و ایمیل (اگر در موقع تکمیل فرم ایمیل خود را وارد کرده باشید) اعلام خواهد شد.

بسته‌ها با چه نام فرستنده‌ای ارسال می‌گردند؟

ما در قسمت فرستنده بسته فقط و فقط یک شماره صندوق پستی و نام شهر خودمان را درج می‌کنیم، البته در هنگام ثبت سفارش این امکان نیز برای همکاران فراهم است که هر موردی که مایل هستند اعلام نمایند تا در روی بسته ارسالی درج گردد (مانند تبلیغات شما، تشکر شما از خرید مشتری، نام آنلاین‌شاپ شما، نام و شماره شما و ...).

آیا امکان تعویض یا کنسلی سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟

قطعا" بله، چون همکار هستیم و قرار است که سالهای سال با همدیگر کار کنیم سیاست کاری ما، نهایت کنار آمدن با همکاران و حدالمقدور اجابت تمام درخواست‌های آنها برای داشتن یک همکاری در فروش لذت بخش می‌باشد و تا آنجا که از دستمان بربیاید و تا آنجا که درخواست همکار معقول و منطقی باشد دریغ نمی‌کنیم.

نکته 1- تا زمانی که سفارش ارسال نشده باشد هر زمان که خواستید می‌توانید سفارش را از حساب کاربری خود کنسل نمایید، در این حالت مبلغ پرداختی شما (بدون هیچگونه کسری) در کیف پول شما شارژ گردیده و در اولین سفارش بعدی‌تان قابل استفاده خواهد بود.

نکته 2- در 24 ساعت اول رسیدن کار دست مشتری، می‌توانید درخواست مرجوعی یا تعویض را نزد پشتیبانی ثبت نمایید (هیچ دلیل و بهانه‌ای هم لازم نیست و همین که مشتری نپسندیده یا مشکل در انتخاب سایز و رنگ داشته کافی است).

توجه 1: در سفارشات کنسلی بعد از ارسال، هزینه پستی برگشت بعهده مشتری می‌باشد.

توجه 2- در سفارشات تعویضی، هزینه پستی برگشت و هزینه پستی ارسال مجدد بر عهده مشتری است.

اگر کاری به اشتباه یا ایراددار ارسال گردد تکلیف چیست؟

در پوشاک آنلاین مهسا احتمال چنین پیش‌آمدی تقریبا نزدیک به صفر است، چرا که تمام کارها قبل از ارسال از نظر: لک، درز، زیر چرخ دررفتگی، پارگی و موارد مشابه چک می‌گردند، ولی اگر چنین موردی نیز پیش بیاید با هزینه ما برگشت و تعویض خواهد شد (پرداخت هزینه پستی توسط ما شامل: مبلغی که مشتری برای بسته مرجوعی به پست پرداخت نموده است و هم هزینه پستی ارسال مجدد).

 

اگر کاری پیش فروش باشد و بدلایلی مانند بدقولی و تاخیر تولیدی، جابجایی رنگ توسط تولیدی و .... کنسل گردد تکلیف زحمت، وقت و انرژی مصرف شده توسط همکاران چه می‌شود؟

اگر بر اثر یکی از دلایل بالا سفارشی کنسل گردد یا اگر ایرادی در سفارش ارسالی وجود داشته باشد که از طرف ما باشد و امکان مرجوع و تعویض نیز بدلیل عدم موجودی انبار وجود نداشته باشد، مبلغی نیز بعنوان سود همکار  به وی پرداخت خواهد شد.

چرا که معتقدیم که همکار وقت و انرژی خود را صرف نموده و موفق به انجام یک فروش موفق گردیده است و در کنسلی‌هایی که مشکل از طرف وی یا مشتری نمی‌باشد انصاف نیست که دست همکار خالی بماند بنابراین مبلغی هر چند جزئی بعنوان سود همکار (جریمه ما) در کیف پول وی شارژ می‌گردد.

نحوه دریافت کد رهگیری سفارشات توسط همکاران چگونه است؟

به محض ارسال یک سفارش کد رهگیری سفارشات ارسال شده برای همکاران پیامک می‌گردد .

ضمنا کد رهگیری سفارشات تکمیل شده (ارسال شده) از خود سایت هم (حساب کاربری من/ سفارشات من) قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

ضمنا ما یک کانال کد در تلگرام هم داریم که کدهای ارسال هر روز در آنجا نیز درج می‌گردد. برای دسترسی به کانال کد در تلگرام همچنین می‌توانید عبارت: trusting_us را در تلگرام جستجو کنید. بررسی کانال کدهای رهگیری مهسا در تلگرام می‌تواند شما را با تیراژ و حجم کاری پوشاک آنلاین مهسا آشنا نماید.

بعد از مشاهده معرفی همکاری بچه گانه مهسا و نیز مشاهده پیش‌نیازهای شروع به همکاری در فروش و همچنین سوالات متداول، چنانچه مایل هستید و شرایط لازم را دارید می‌توانید از طریق دکمه زیر اقدام به تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش با پوشاک آنلاین مهسا نمایید.

در صورت تایید شدن درخواست، می‌توانید یک همکاری لباس کودک دلچسب و شیرین و مطمئن را با ما آغاز نمایید.

برای درج هرگونه نظر، دیدگاه یا پرسش، می‌توانید از بخش در نظر گرفته شده در پایین صفحه استفاده نمایید. رفتن به ارسال نظر، دیدگاه یا پرسش

اگر شرایط لازم را دارید برای دسترسی به تکمیل فرم درخواست همکاری در فروش، می‌توانید از دکمه زیر استفاده نمایید.

 

برخی دیگر از مهم‌ترین برتری‌های سیستم همکاری در فروش بچه‌گانه پوشاک آنلاین مهسا را ایـــــنـــــــجــــا بخوانید.

یک آموزش و راهنمایی مختصرتر دیگر هم در مورد تبدیل به کاربر همکار ایـــنــــجــــا داریم.

مقاله‌ای مفید برای آشنایی با همکاری در فروش محصولات (به زبان انگلیسی) را در ایـــنـــجـــا بخوانید.

جمع بندی: در معرفی همکاری بچه گانه مهسا سعی نمودیم تا شما را برخی از مهمترین ویژگی‌ها و خصوصیات همکاری مهسا (همکاری در فروش پوشاک بچه گانه) آشنا نماییم.

بالطبع ذکر همه برتری‌ها و نکات ریز و معرفی همکاری لباس کودک مهسا بصورت تمام و کمال از حوصله این مقاله خارج بود.

همکاران تایید شده به مرور با کارکردهای بیشتری از همکاری در فروش پوشاک بچه گانه آشنا خواهند شد.

عزیزانی که در زمینه همکاری پوشاک کودک و همکاری در فروش پوشاک بچه گانه فعالیت دارند قطعا تجربه لذت‌بخشی را با همکاری مهسا تجربه خواهند نمود.

 

3.2/5 (6 نظر)

نظر، دیدگاه یا پرسش خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *